.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري كلاهبردار چند 100 ميليوني در گلستان

دستگيري كلاهبردار چند 100 ميليوني، اعتراف سارق كيف‌قاپ به چهار فقره سرقت و ... از جمله مهم‌ترين عناوين اخبار كوتاه حوادث از استان گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: مردي كه تحت عنوان فروشنده مصالح ساختماني اقدام به چند صد ميليون تومان كلاهبرداري از شش مالباخته كرده بود توسط مأموران پليس آگاهي مركز استان دستگير شد.
داود سلطاني اظهار داشت: اوايل ماه جاري سه مالباخته با مراجعه به مأموران پليس آگاهي مركز استان عنوان كردند، مردي به نام محمد كه خود را فروشنده مصالح ساختماني معرفي مي‌كرد پس از چند نوبت خريد اجناس از آنها و پرداخت به موقع وجه نقد و جلب اعتماد آنها در آخرين معامله‌اي كه صورت داده اقدام به كلاهبرداري هنگفتي از مالباخته‌ها كرده و پس از جمع كردن مغازه‌اي كه اجاره كرده بود از محل متواري شده است.
سلطاني ادامه داد: در پي كسب اين خبر اكيپي از مأموران به بررسي موضوع پرداخته و پس از اطمينان از صحت خبر موفق به شناسايي و دستگيري متهم در يكي از شهرهاي مازندران شدند.
اين مقام انتظامي در ادامه افزود: طي تحقيقات فني به عمل آمده از متهم مأموران موفق شدند سه مالباخته ديگر را در خراسان و تهران كه به همين روش بيش از 100 ميليون تومان از آنها كلاهبرداري شده بود را شناسايي و تعدادي از اجناس را در انباري منزل متهم كشف و ضبط كنند.
وي گفت: تحقيقات مأموران پيرامون ديگر كلاهبرداري هاي احتمالي صورت گرفته توسط اين مرد ادامه دارد.

* اعتراف سارق كيف‌قاپ به 4 فقره سرقت در گرگان
سارقي كه با استفاده از يك‌دستگاه موتورسيكلت اقدام به كيف قاپي از زنان و دخترها مي‌كرد پس از دستگيري توسط مأموران انتظامي گرگان به چهار فقره سرقت اعتراف كرد.
در پي چندين فقره سرقت و كيف‌قاپي مأموران انتظامي گرگان موفق شدند جواني را كه با يك‌دستگاه موتورسيكلت اقدام به كيف قاپي مي كرد شناسايي و دستگير كنند.
متهم كه رضا نام داشت طي تحقيقات كارشناسي بعمل آمده به چهار فقره كيف قاپي اعتراف كرد.
متهم پس از اعتراف به بزه خود ضمن تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.

* تشديد نظارت بر سفرهاي تابستاني در گلستان
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گلستان از آغاز به كار تيم‌هاي نظارتي در استان به منظور ارتقاي سطح خدمات در بخش حمل و نقل مسافران تابستاني خبر داد.
علي لطفي در جلسه هماهنگي و تشريح سفرهاي تابستاني كه با حضور فرمانده پليس راه استان، تمام تشكل‌هاي بخش مسافر و مديران شركت‌هاي اتوبوسراني تشكيل شده بود، گفت: با توجه به فرارسيدن ايام تابستان، با افزايش تقاضاي سفرهاي جاده‌اي روبه‌رو مي‌شويم كه براي تسهيل در امر جابه‌جايي مسافران بايد تدابير ويژه‌اي انديشيده شود.
وي بيان داشت: طرح تابستاني از اول تيرماه آغاز و تا پايان شهريور ماه ادامه دارد و تعداد 68 شركت حمل و نقل مسافر در سراسر استان با بيش از 2 هزار و 46 راننده حرفه‌اي با سرويس‌هاي منظم در مسيرهاي تحت پوشش آماده ارائه خدمات و جابجايي مسافران هستند.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تصريح كرد: براي سهولت در تهيه بليط علاوه بر دفاتر شهر و روستا خريد از طريق سايت اينترنتي نيز براي مسافران وجود دارد.

* دستگيري سارق منزل و اعتراف وي به 9 فقره سرقت در كردكوي
فرمانده انتظامي شهرستان كردكوي گفت: سارق 21 ساله پس از دستگيري توسط مأموران پليس آگاهي كردكوي به 9 فقره سرقت منزل اعتراف كرد.
محمد شيرازي اظهار داشت: متهم به نام ابراهيم 21 ساله روز گذشته طي يك عمليات پليسي توسط مأموران پليس آگاهي در منزلش دستگير شد.
وي افزود: در بازجوي هاي تخصصي به عمل آمده متهم تاكنون به هشت فقره سرقت منزل و يك فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كرد كه با تلاش مأموران از تمامي صحنه‌هاي سرقت بازسازي صحنه صورت گرفت.
فرمانده انتظامي كردكوي همچنين گفت: در همين راستا تمامي مالباختگان شناسايي و متهم با قرار صادره روانه زندان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.